جُــــــــــــــــــــــک
 
عاشـــــــقانه ها

اینجا ســــــــوت و کوره آروم وارد شین

 
 

جُــــــــــــــــــــــک
ارسال شده در دو شنبه 13 خرداد 1392برچسب:, - 15:18

یکی از مسخره ترین پیامایی که تو اینترنت میبینید اینـــــــــــــــهـ :(نام کاربری یا رمز عبور اشتباه است).آخه نکبت کدومش نام کاربری یا رمز عبور؟!؟!ایـــــــــــــــــــــش

بعضیـ _ _ _  وقتا تاثیری که یه بسته پاستیل میتونه تو روحیات یه دختر داشته باشه سه کیلو طلا نداره...

دیدم که میگمـــــــــــــــا

یکی نیست به این پسرا بگه برادر من ، داداش من ،الهی من فدات بشم الهی قربونت برم  تو که ابرو برمیداری تا حالا دیدی خر خط چش بکشه بشه آهو؟ نکن این کارو نکن خوب خدا خرو شناخت بهش دم نداد دیگه..

نسلی هستـــــــــــــــم که اگه نبودیم نه چیزیی به جامعه اضافه میشد نه چیزی کم میشد یعـ نی  کلا آب از آب تکون نمیخورد ... چش نخوریم ایشالا

میدونیـ  _ _ فرق تو با فندق چیه ؟ فندق یه مغز کوچیکی داره که چش نخوری ایشالا تو اونم نداری فدات شم

مامان :داری چی میکنی پســــــــــــرم ؟

پسر بچه 5 ساله:واسه نامزدم نامه مینویسم

مامان:آخه تو که بلد نیستس بنویسی

پسر بچه 5 ساله: خوب اونم بلد نیست بخونه اصلا تو چه میفهمی عشــــــــق چیه؟؟؟

دیشب ساعت 3 زلزله اومده بعد تازه بابام صبح اومده میگه دیشب زلزله اومد من و مامانت خواهرتو برداشتیم در رفتیم تو رو یادمون رفت بیدار کنیم .من واقعا شرمنده این لطف و محبتشونم موش نخوره منو یعنی نگرانی در این حد؟یه چند تا پرورشگاه رفتم گفتن چهرت خیلی آشناس

اصلا تا میام کتابامو بردارم یه کم درس بخونم کتابا باهام حرف میزنن میگن:

بیااااااااااااااااع دوری کنیم از هم

بیاااااااااااااااع تنها بشیم کمکم

بیااااااااااااااع با من تو بد شـــو

بیاااااااااااااع از من تو رد شــــو

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده نگار